השתלת שיניים

השתלת שיניים היא טיפול כירורגי המשמש להחליף שן אחת או יותר שהוסרו או אבדו. השתלים עשויים מטיטניום, מתכת עמידה וחזקה המתאימה להשתלה בגוף האדם. השתל מושתל בתוך עצם הלסת, וכעבור מספר חודשים הוא מתחבר לעצם ומתחיל לתפקד כשורש שן. לאחר מכן, ניתן לבנות על גבי השתל מבנה שיניים מלאכותי, כגון כתר או גשר.

יתרונות השתלות שיניים

השתלות שיניים מציעות יתרונות רבים על פני שיטות חלופיות, כגון תותבות או גשרים. היתרונות העיקריים כוללים:

• תפקוד וטבעיות מוגברים: השתלות שיניים מספקות תפקוד טבעי יותר משיניים תותבות או גשרים. הן מאפשרות לעיסה יעילה של מזון, דיבור ברור וחיוך אסתטי.
  • יציבות וחוזק: השתלות שיניים הן יציבות וחזקות יותר משיניים תותבות או גשרים. הן פחות נוטות לזוז או להישבר.
  • מראה טבעי: השתלות שיניים נראות טבעיות יותר משיניים תותבות או גשרים. הן מותאמות אישית לצורת הפה והלסת של המטופל, כך שהן משתלבות היטב עם השיניים הקיימות.
  • שיפור הביטחון העצמי: השתלות שיניים יכולות לסייע לשפר את הביטחון העצמי של המטופלים. הן מאפשרות להם לחייך בחופשיות וליהנות מחיי החברה.

חסרונות השתלות שיניים

השתלות שיניים הן טיפול כירורגי, ולכן קיימת אפשרות של סיבוכים. הסיבוכים הנפוצים ביותר כוללים:

• זיהום: זיהום באזור ההשתלה הוא סיבוך אפשרי, אך הוא נדיר. זיהום ניתן לטפל באנטיביוטיקה.
  • כאבים: כאבים באזור ההשתלה הם נפוצים לאחר הניתוח, אך הם בדרך כלל חולפים תוך מספר ימים.
  • דלקת חניכיים: דלקת חניכיים סביב השתל היא סיבוך אפשרי, אך היא ניתנת לטיפול.

השתלות שיניים על ידי ד"ר חן בזל

ד"ר חן בזל עוסק בשיקום הפה והשתלות שיניים. הוא בעל ניסיון רב בתחום, והוא משתמש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר כדי להעניק למטופליו את הטיפול הטוב ביותר.

ד"ר בזל מקפיד על בחירת השתלים המתאימים ביותר לכל מטופל, בהתאם לצרכיו ולמצב בריאותו. הוא מבצע את הטיפול בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך שימוש בטכניקות ניתוחיות מתקדמות.

לאחר הטיפול, ד"ר בזל מלווה את המטופלים באופן אישי ומעניק להם את כל ההנחיות והטיפולים הדרושים להצלחת השתלה.